68 νέοι μηχανοδηγοί στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ

      Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 68 νέοι μηχανοδηγοί στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ

68 νέοι μηχανοδηγοί οδηγούν την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και τον κλάδο έλξης στην επόμενη μέρα !

Ξεκίνησαν σήμερα οι προσλήψεις των 60 νέων μηχανοδηγών, που  απο το πρωί υπογράφουν την ένταξη τους στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ! Σε συνδυασμό με τους 8 μεταταχθέντες απο την εσωτερική διαδικασία που έλαβε χώρα τους προηγούμενους μήνες
αλλάζει δραστικά πλέον η ανθρωπογεωγραφία στον κλάδο μας ενώ αναμένεται να αυξηθεί σημαντικά και η συνδικαλιστικά πυκνότητα στην ΠΕΠΕ καθώς ο κλάδος ενισχύεται σε ποσοστό ίσο με το 1/3 της σημερινής του επάρκειας σε ανθρώπινο δυναμικό!

 

Η 3η Σεπτέμβρη 2018 είναι μια ιστορική μέρα για τον κλάδο έλξης καθώς προσλήψεις μηχανοδηγών στον Ελληνικό Σιδηρόδρομο είχαν να πραγματοποιηθούν απο την μακρινή δεκαετία του 1980 και η ανανέωση που είχε επιτευχθεί τα τελευταία χρόνια οφειλόταν κυρίως σε εσωτερικές μετατάξεις,ιδιαίτερα με νέους συναδέλφους που είχαν προσληφθεί στην Προαστιακός ΑΕ και πλαισίωσαν τους μηχανοδηγούς που είχαν προσληφθεί στον Προαστιακό το 2004 και εντάχθηκαν στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ το 2007.
Συνολικά με 73 μηχανοδηγούς έχει ενισχυθεί το 2018 ο κλάδος έλξης, καθώς τους τελευταίους μήνες επέστρεψαν και 5 επιπλέον συνάδελφοι που είχαν μεταταχθεί με τον γνωστό αντισιδηροδρομικό Νόμο 3891 του 2010.
Η εκπαίδευση και μαθητεία των νέων μηχανοδηγών θα γίνει στο ΚΕΚ του ΟΣΕ, με την μαθητεία να ξεκινά στις 10 Σεπτέμβρη ενώ προσπάθειες γίνονται για να γίνει δυνατό να λειτουργήσει και το εκπαιδευτικό κέντρο στην Θεσσαλονίκη προκειμένου να εκπαιδευτούν εκεί οι 23 και πλέον νέοι μηχανοδηγοί που έχουν έδρα την Βόρεια Ελλάδα.
Η ανθρωπογεωγραφία των 60 προσλήψεων είναι μοιρασμένη καθώς 30 νέοι μηχανοδηγοί έχουν εντοπιότητα την Αθήνα, 3 την Λαμία, 2 την Πάτρα, 1 τα Τρίκαλα, 1 την  Αλεξανδρούπολη και 23 την Βόρεια Ελλάδα (Θεσσαλονίκη, Κιλκίς,Κοζάνη).
Άξιο αναφοράς είναι ότι στην απόλυτη πλειοψηφία τους οι προσλήψεις αφορούν άνδρες οι οποίοι πέρασαν επιτυχώς τις ιατρικές εξετάσεις και τις ψυχοτεχνικές δοκιμασίες που προβλέπει ο Νόμος 3911 τους τελευταίους 2 μήνες.

Σε σύνολο 1700 αιτήσεων, επιλέχθηκαν 60 νέοι μηχανοδηγοί με ιδιωτική εταιρεία συμβούλων να έχει αναλάβει την αξιολόγηση των αιτήσεων, διαδικασία που διήρκεσε σχεδόν 5 μήνες καθώς ήταν ιδιαίτερα σχολαστική και απαιτητική.

Η σημερινή μέρα αποτελεί επιστέγασμα της ιστορικής συμφωνίας της ΠΕΠΕ , του Σωματείου Ελλήνων Μηχανοδηγών με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που υπογράφηκε τον Δεκέμβριο του 2017 και προέβλεπε την άμεση πρόσληψη νέων μηχανοδηγών, όρος που θα υπάρχει και στην νέα ΣΣΕ και αποτελεί ΕΓΓΥΗΣΗ για την πρόθεση του Σωματείου μας να δοθεί ΟΡΙΣΤΙΚΟ ΤΕΛΟΣ στο φαινόμενο της υπερεργασίας στον κλάδο έλξης.

Για τον σκοπό αυτό άλλωστε, η συζήτηση πλέον με την Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα επικεντρωθεί στην επόμενη μέρα και την ΆΜΕΣΗ προκήρυξη ΝΕΩΝ προσλήψεων μηχανοδηγών . 

Είναι βέβαιο ότι οι 73 είναι μεγάλος αριθμός,αλλά δεν καλύπτουν τις υφιστάμενες ανάγκες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ πόσο μάλλον αυτές που θα προκύψουνμετά την ολοκλήρωση των έργων υποδομής, την επέκταση των δρομολογίων του Προαστιακού σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και την σύναψη νέων εμπορικών συμφωνιών.
Οι νέοι μηχανοδηγοί ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΙΔΙΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ με τους παλιούς μηχανοδηγούς, μετά την εκπαίδευση και πιστοποίηση τους, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ καμία μισθολογική διάκριση και θα ενταχθούν στην νέα ΣΣΕ, που αυτές τις μέρες αναμένεται να υπογραφεί. Αυτά είναι ΕΓΓΥΗΣΗ και αποτέλεσμα της δράσης του Ιστορικού Σωματείου Ελλήνων Μηχανοδηγών, που η 50 ετής και πλέον διαδρομή του αποτελεί εγγύηση για την συνέχεια του κλάδου.

Εμείς με την σειρά μας ΚΑΛΩΣΟΡΙΖΟΥΜΕ τους νέους μηχανοδηγούς και σε όσους αμφισβήτησαν τις προσλήψεις και την δυναμική του Σωματείου των Ελλήνων Μηχανοδηγών ευχόμαστε ένα μεγάλο ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ.
Αναφερόμαστε φυσικά στο βαθύ συνδικαλιστικό κατεστημένο στον σιδηρόδρομο , που προσπάθησε πριν 10 μήνες με κάθε μέσο να ακυρώσει την συμφωνία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με την ΠΕΠΕ, που έφερε και τις σημερινές προσλήψεις.