Κλαδική Σύμβαση Εργασίας απο την ΠΟΣ, πρότεινε το Δίκτυο Σιδηροδρομικών

      Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Κλαδική Σύμβαση Εργασίας απο την ΠΟΣ, πρότεινε το Δίκτυο Σιδηροδρομικών
Ξεκαθάρισε την θέση  γύρω απο την παραφιλολογία που καλλιεργούσαν ΠΑΣΚ και ΔΑΚΕ για το θέμα της ενότητας της Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών η παράταξη του Δικτύου Σιδηροδρομικών.

Στην χτεσινή συνεδρίαση του ΔΣ της ΠΟΣ, το Δίκτυο Σιδηροδρομικών ανέφερε

πως  η Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών οφείλει να αλλάξει σελίδα και να ΔΙΕΥΡΥΝΕΙ τον ρόλο της, υπογράφοντας ΚΛΑΔΙΚΗ σύμβαση εργασίας που θα ΔΙΑΣΦΑΛΙΖΕΙ όλους τους εργαζόμενους στον σιδηρόδρομο, όπως ακριβώς κάνουν ΟΛΕΣ οι Ομοσπονδίες- Δευτεροβάθμια Συλλογικά Όργανα.(Ομοσπονδία Μετάλλου, Τραπεζών κτλπ).

 

Την ώρα που στον σιδηρόδρομο πλέον δραστηριοποιούνται νέες ιδιωτικές εταιρείες με τις οποίες η ΠΟΣ έχει ήδη συναντηθεί (Rail Cargo). οφείλουμε να διασφαλίσουμε την προστασία των εργαζομένων σε αυτές υπογράφοντας ΚΛΑΔΙΚΗ Σύμβαση που θα καλύπτει ΟΛΟΥΣ.
Απο κει και πέρα, οι επιχειρησιακές συμβάσεις είναι θέμα των Πρωτοβάθμιων Σωματείων, που δραστηριοποιούνται υπό την Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών, τον ρόλο της οποίας κανένας δεν έχει αμφισβητήσει.
Άλλωστε θα είναι παράδοξο να υπογράφει η ΠΟΣ διαφορετικές επιχειρησιακές Συμβάσεις αν -όπως προσπαθούμε εδώ και καιρό- εκπροσωπεί εργαζόμενους σε όλες τις ιδιωτικές εταιρείες.
Η κλαδική διασφαλίζει ΟΛΟΥΣ και οι επιχειρησιακές χτίζουν πάνω σε αυτήν,όπως συμβαίνει στην αγορά εργασίας σήμερα σε μεγάλους επαγγελματικούς χώρους.
Ως παράδειγμα αναφέρθηκε απο το Δίκτυο Σιδηροδρομικών, η επιχειρησιακή ΣΣΕ που -ορθότατα- υπογράφει το Σωματείο της ΕΡΓΟΣΕ εδώ και χρόνια και η ΠΟΣ ποτέ δεν έχει αμφισβητήσει την συλλογική του αυτονομία, παρά το ότι αυτό αποτελεί μέλος της χρόνια τώρα.
Η Ομοσπονδία λοιπόν οφείλει να περάσει στην επόμενη μέρα και να αναβαθμίσει τον ρόλο της, οι καιροί το απαιτούν πλέον.
ΟΛΟΙ αντιλαμβάνονται την σημασία γύρω απο την ύπαρξη  κλαδικής σύμβασης εργασίας στον σιδηρόδρομο.
Θα πρέπει λοιπόν απο κοινού οι παρατάξεις να εργαστούν σε αυτήν την κατεύθυνση,αντί να ασχολούνται με το ποιος θα υπογράψει την επιχειρησιακή ΣΣΕ της ΤΡΑΙΝΟΣΕ