Την Τρίτη 10 Ιανουαρίου αναγγέλλεται στάση εργασίας σε όλες τις πρόβες, τις παραστάσεις, τα μαθήματα, τα γυρίσματα, τα studio, τα εργαστήρια από τις 11:30 το πρωί ως τις 14:30 το μεσημέρι. Στις 11:30 θα αρχίσει η συγκέντρωση στο Πεδίον του Άρεως και στη συνέχεια θα πραγματοποιηθεί μοτοπορεία μέχρι το Υπουργείο Παιδείας, Ανδρέα Παπανδρέου 37, Μαρούσι. Στο Πεδίον του Άρεως θα υπάρχει και πούλμαν για την μετακίνηση προς το Υπουργείο Παιδείας.
Οι ριζικές δυσμενείς αλλαγές που προμηνύονται από τις αποφάσεις της κυβέρνησης και το ΠΔ 85/2022, θα μας βρουν αντίθετους. Η αρχή δόθηκε με μια κινητοποίηση στις 23 Δεκεμβρίου στο Υπουργείο Εσωτερικών και συνέχισε πιο δυναμικά στις 27 Δεκεμβρίου στο Υπουργείο Πολιτισμού. Τώρα, κλιμακώνουμε ακόμα πιο αποφασιστικά την δράση μας στις 10 Ιανουαρίου και διαδηλώνουμε στο Υπουργείο Παιδείας.
Σε όλες τις κινητοποιήσεις παρευρέθηκαν άνθρωποι από όλο το καλλιτεχνικό φάσμα μαζί με τους φοιτητές των σχολών δηλώνοντας παρόντες σε αυτόν τον αγώνα και δίνοντας συνέχεια στις δυναμικές κινητοποιήσεις, πάντα με όπλο τα δίκαια αιτήματά μας.
Κόντρα στη υποβάθμιση των σπουδών μας και την περαιτέρω περιθωριοποίηση του κλάδου μας, συνθήκες που απορρέουν από το Προεδρικό Διάταγμα 85/2022, υπερασπιζόμαστε το κύρος της καλλιτεχνικής μας εκπαίδευσης και τα εργασιακά μας δικαιώματα.
Ζητάμε εδώ και τώρα να αποσυρθούν από το Προεδρικό Διάταγμα οι αναφορές στις ειδικότητες των καλλιτεχνών και των εργαζομένων στην Τέχνη και τον Πολιτισμό και να επανέλθουν τα επαγγέλματα μας, στο καθεστώς ΤΕ για όλους (ή ΠΕ για όσους κλάδους ίσχυε). Απώτερος στόχος παραμένει η δημιουργία νέου Νομοθετικού Πλαισίου, το οποίο θα περιλαμβάνει ίδρυση Δημόσιας Τριτοβάθμιας Ανώτατης Εκπαίδευσης και λύση στο διαχρονικό πρόβλημα της αντιστοίχισης των πτυχίων σε ενιαία δημόσια καλλιτεχνική εκπαίδευση σε όλες τις βαθμίδες.
Ο καλλιτεχνικός κόσμος όλης της χώρας ζητάει την έμπρακτη και ουσιαστική αναγνώριση της αξίας της καλλιτεχνικής του παιδείας και των επαγγελματικών κεκτημένων του, στο βαθμό που τους αξίζει.
Το Διοικητικό Συμβούλιο της Π.Ο.Θ.Α.