Τα θερμά του συλλυπητήρια στην οικογένεια του 30χρονού διανομέα που έχασε τόσο άδικα τη ζωή του στο κυνήγι της καθημερινής επιβίωσης, εκφράζει το Σωματείο εργαζομένων «efood» Αττικής
Τα εργατικά «ατυχήματα» «θερίζουν» στον χώρο των ταχυμεταφορών (ντελίβερι). Ένα ακόμα θύμα προστέθηκε στην ατέλειωτη λίστα νεκρών, λόγο της έλλειψης κατάλληλων μέτρων προστασίας και φυσικά του νόμου Χατζηδάκη που αναγκάζει τους “συνεργάτες” να ξεπερνούν και τις 12 ακόμα ώρες συνεχούς οδήγησης για να συμπληρώσουν αξιοπρεπές μεροκάματο, καταγγέλλει το Σωματείο εργαζομένων «efood» Αττικής, αναφορικά με τον θάνατο του 30χρονού διανομέα που έχασε τόσο άδικα τη ζωή του στο κυνήγι της καθημερινής επιβίωσης
‘Οπως τονίζει στην ανακοίνωση της η Ένωση «φυσικά όλα κινούνται στο πλαίσιο της “ομερτά” που ακολουθούν τα υπουργεία εργασίας και υποδομών, τα οποία επί τρία χρόνια, από την ψήφιση του ν. 4611, “συσκέπτονται” και “διαβουλεύονται” ερήμην μας για την έκδοση κοινής ΚΥΑ που θα καθόριζε τα κατάλληλα ΜΑΠ. Οι μανδαρίνοι των υπουργείων αλληλοδιαψεύδονται, ρίχνοντας ο ένας ευθύνες στον άλλο, αρκεί να μην αγγίξουν τα υπερκέρδη των πολυεθνικών όπως της Delivery Hero και όλων των υπόλοιπων αφεντικών που απασχολούν εργαζόμενους σε δίκυκλο. Δεν μπορούμε να παραβλέψουμε πως και στα δύο θανατηφόρα δυστυχήματα των συναδέλφων μας το κράνος Jet 22.5 (πρότυπο που δεν παράγεται πλέον) δεν κατάφερε να τους προστατεύσει, χάνοντας και οι δύο τη ζωή τους από κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις».
Μάλιστα, αναφέρει ότι «δε μπορούμε να αγνοήσουμε επίσης τη στάση της “efood” να αγνοεί επιδεικτικά την ασφάλεια των εργαζομένων της, μη χορηγώντας τους κατάλληλα μέσα για την οδήγηση και την πλοήγηση και μη διαθέτοντάς τους τη μελέτη εκτίμησης επαγγελματικού κινδύνου», καθώς «στο βωμό των κερδών της η εταιρεία, μέσα από την εφαρμογή εντατικοποιεί την οδήγηση με πληθώρα στρεσογόνων μηνυμάτων, καθιστώντας την εργασία ακόμα πιο επικίνδυνη».
Καταλήγοντας επισημαίνει πως «θα πρέπει να επισημάνουμε προς την “efood” πως δεν είναι άλλο ένα τροχαίο δυστύχημα. Είναι ένα θανατηφόρο εργατικό δυστύχημα» και καλεί την εταιρεία «δημόσια να μας δηλώσει πόσες ώρες είχε την εφαρμογή της εταιρείας ανοιχτή» την ημέρα που έχασε τη ζωή του ο μετανάστης διανομέας.
πηγή: koutipandoras.gr/