Βάρβαρη και απολίτιστη δίωξη σε μια διεθνώς καταξιωμένη μαέστρο, είπε Στο Κόκκινο ο πρώην πρόεδρος του ΜΜΘ, Νικήτας Μυλόπουλος
Θεσμική κακοποίηση και σοβαρή επαγγελματική βλάβη η αυθαίρετη απόλυση της από το Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης. Στα Δικαστήρια προσφεύγει η κ. Ζενιώδη.
“Αφησα την καρριέρα μου στο εξωτερικό, αποφάσισα να έρθω να ζήσω εδώ, να μεγαλώσω εδώ τα δυο παιδιά μου, να δουλέψω στη χώρα μου. Συμμετείχα στον διαγωνισμό για την καλλιτεχνική διεύθυνση του Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης και πήρα τη θέση. Εργάστηκα 8 μήνες απλήρωτη, έφτιαξα τον προγραμματισμό και μια μέρα μου ανακοίνωσαν ότι δεν υφίσταμαι πια!”, είπε στο Κόκκινο, στην Ευγενία Λουπάκη, η Ζωή Ζενιώδη.
“Η τραγική ειρωνεία είναι ότι μου το ανακοίνωσαν τρεις ώρες πριν από συναυλία για την Ημέρα της Γυναίκας, που διηύθυνα εγώ. Πρόκειται για τον πρώτο διαγωνισμό που έγινε στην Ελλάδα, μόλις ανέλαβε η Μυρσίνη Ζορμπά”, τόνισε ο καθηγητής και πρώην διευθυντής του Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης Νικήτας Μυλόπουλος. “Και η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας ανακάλεσε όλους τους διαγωνισμούς που είχαν προκηρυχθεί, για να κάνει διορισμούς δικών της. Με τα γνωστά στην περίπτωση Λιγνάδη αποτελέσματα. Η κατάσταση ήταν γενικότερα τραγική και η κ. Ζενιώδη υπήρξε θύμα αυτής της μισλλοδοξίας χωρίς να έχει καμμία πολιτική εμπλοκή, απλώς επειδή ο διαγωνισμός έγινε επί ΣΥΡΙΖΑ. Επί 8 μήνες προσπαθούσαμε απεγνωσμένα να επικοινωνήσουμε με την Υπουργό Πολιτισμού και δεν υπήρξε καμμία απολύτως ανταπόκριση. Σαν να μην υπήρχαμε! Μέχρις ότου μας εξώθησαν σε παραίτηση.”
“Προσέφυγα στη Δικαιοσύνη, με δύο αγωγές που εκδικάζονται στις 3 Δεκεμβρίου,τόνισε η Ζωή Ζενιώδη, διότι για μία διαδικαστική λεπτομέρεια, για μία υπογραφή για την οποία δεν είχα ούτε ευθύνη, ούτε δικαιοδοσία, μου ακύρωσαν την 3χρονη σύμβαση που είχα υπογράψει. Με άφησαν απλήρωτη και δεν είχα ούτε ιατρική ασφάλιση για τα παιδιά μου. Η επαγγελματική βλάβη πέρα από τις δουλειές που άφησα για να έρθω εδώ, είναι μεγάλη γιατί πώς να εξηγήσεις την διακοπή της σύμβασης; Πώς να καταλάβει κάποιος στο εξωτερικό ότι μπορεί να συμβαίνουν ΄τετοια τέρατα; Και πώς να μου εξηγήσει κάποιος γιατί δεν έχω λάβει από τότε ΟΥΤΕ ΜΙΑ πρόταση για να εργαστώ στη χώρα μου; Ούτε μία;”
Προερχόμενη από την όπερα της Νέας Ζηλανδίας, όπου την άκουσε η Κίρι τε Κανάουα να διευθύνει Γάμους του Φίγκαρο και εν όψει του παγκόσμιου διαγωνισμού La Maestra που θα γίνει στο Παρίσι τον Μάρτιο και όπου είναι ανάμεσα στις 14 φιναλίστ, η Ζωή Ζενιώδη, δεν έχει ανάγκη τους μικρονοϊκούς τιποτένιους που παριστάνουν τους άριστους. Εμείς έχουμε ανάγκη τέτοιους ανθρώπους κι έχουμε ανάγκη μια Ελλάδα χωρίς αυτούς που δεν θα τρώει τα παιδιά της.
Πιγη : stokokkino