Διαβάζουμε στο στέκι της έλξης – Το blog των μηχανοδηγών:
Βουλιάζει ο κομματικός συνδικαλισμός στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ και πλέον έχουν επιστρατευτεί και παραμύθια! Η εβδομάδα που πέρασε μπορεί να χαρακτηριστεί ως εβδομάδα καθημερινών ανακοινώσεων των αποτυχημένων συνδικαλιστικών ηγεσιών στην τεχνική βάση. Σε κάθε περίπτωση οφείλουμε να αναγνωρίσουμε ότι η φαντασία των αποτυχημένων συνδικαλιστών …οργιάζει τουλάχιστο και με διαρκή παραπληροφόρηση προσπαθούν να δικαιολογήσουν την συνδικαλιστική ευθύνη.
Αφού φυσικά εξασφαλίστηκε ότι θα λάβουν αυξήσεις με την υπογραφή όσων διαπραγματεύτηκαν, τώρα απλά κάνουν αυτό που έκαναν 2 χρόνια. Τους τσάμπα μάγκες.
- Οι αποτυχημένοι συνδικαλιστές καλλιεργούν το αφήγημα ότι κανείς εργαζόμενος στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν θα έβγαινε σε αναστολή Σύμβασης Εργασίας, επειδή φροντίζει μια αόρατη δύναμη (μάλλον πολιτική) και η εταιρεία επιδοτείται. Τα ίδια λέγανε και στους συμβασιούχους στην τεχνική βάση τον Γενάρη του 2020 , όταν τους τάζανε τα πάντα και 100 συνάδελφοι μας είδαν τις συμβάσεις τους να μην ανανεώνονται τον Απρίλη του 2020. Και σήμερα είναι άνεργοι γιατί οι τσάμπα μάγκες τάζανε τα πάντα και τους οδήγησαν στο γκρεμό. Μετά φυσικά οι αποτυχημένοι συνδικαλιστές βγάζανε ανακοινώσεις που λέγανε στον Υπουργό να παραδώσει τα κλειδιά του Υπουργείου στον Πρωθυπουργό. Δεν είχαν και δεν έχουν ιδέα τι συμβαίνει πλέον στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ και πως η εταιρεία κινείται με ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια με τον μέτοχο να καθορίζει την πολιτική της και όχι τα πρόσωπα που διοικούν.
- Την ίδια ώρα που λένε ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν θα έβγαζε κανένα σε αναστολή επειδή επιδοτείται, τα ΚΤΕΛ που επίσης επιδοτούνται έχουν εκατοντάδες οδηγούς σε αναστολή ενώ και γνωστή αεροπορική εταιρεία που επίσης επιδοτείται έχει το 70% του προσωπικού σε αναστολή σύμβασης εργασίας. Η αλήθεια αυτή τα λέει όλα, αλλά οι αποτυχημένοι έχουν…αφήγημα. Μια …αόρατη δύναμη θα φρόντιζε τα πάντα!
- Οι συνδικαλιστές του ΣΕΠ λένε στους τεχνίτες ότι έχασαν ….300 Ευρώ το μήνα ενώ έχουν πάρει αύξηση για το 2021 απο 60 εως 100 Ευρώ το μήνα. Χωρίς να παρουσιάζουν ΟΥΤΕ μια απόφαση, ένα επίσημο χαρτί που να ανάγκαζε την ΤΡΑΙΝΟΣΕ να τους εντάξει στα κλιμάκια της ΣΣΕ απο τον Γενάρη του 2020, απλά λένε ότι αυτοί θα τα…έπερναν. Με το τίποτα, απλά επειδή μάλλον είναι ωραίοι… Έχουν αποφάσεις τάχα, αλλά δεν κάθισαν στο τραπέζι της διαπραγμάτευσης για να τις προσκομίσουν και να στριμώξουν την ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Παραμύθια της χαλιμάς κοινώς, που πουλάνε σε όποιον -ακόμα- τους πιστεύει, παραμύθια που λένε για να επιβιώσουν συνδικαλιστικά καθώς έχουν αρχίσει οι διαγραφές συναδέλφων απο το διασπαστικό Σωματείο που δημιουργήθηκε απο την Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών. Και μόλις σπάσουν και οι πραγματικοί αρμοί της εξουσίας στην τεχνική βάση, τότε πολλά στόματα θα ανοίξουν δημόσια για όσα συμβαίνουν. Ο νοών νοείτο.
- Εξακολουθεί να παραμένει μυστήριο πως ενώ το 2018 οι ίδιοι αποτυχημένοι συνδικαλιστές έλεγαν πως η ΣΣΕ στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν έδινε αυξήσεις, τώρα λένε ότι βάση αυτής κάποιοι “έχασαν” 300 Ευρώ το μήνα. Χαρακτηριστικό παράδειγμα συνδικαλιστής της κίνησης που το 2018 δεν ψήφισε την ΣΣΕ γιατί δεν έδινε τάχα αυξήσεις, τις πήρε ολόκληρες ο ίδιος και τώρα προσπαθεί να πείσει τους τεχνίτες ότι η ΣΣΕ που ο ίδιος καταψήφισε το 2018, είναι η γή της επαγγελίας. Μια Σύμβαση που καταψήφισες να την διαφημίζεις 2 χρόνια μετά. Λέγεται και ΝΕΜΕΣΙΣ.
- Το παραμύθι με τις δικαστικές διεκδικήσεις που τάχα δεν μπορούν να εγείρουν πλέον. Όπως εξήγησε και η ΠΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ μπορούν άνετα να το κάνουν όσοι επιθυμούν και να ακυρώσουν έτσι τον όρο (πλαφόν) για το 2021.
- Τέλος το αφήγημα που προσπαθούν να περάσουν οι αποτυχημένοι συνδικαλιστές είναι ότι τάχα δεν καλέστηκαν στις διαπραγματεύσεις. Καλέστηκαν επίσημα τον Οκτώβριο στην 3η συνάντηση, καθώς στις 2 προηγούμενες του Ιουλίου δεν είχε συσταθεί το Σωματείο τους και μόλις είδαν τα οικονομικά δεδομένα, έσπευσαν να δραπετεύσουν αφήνοντας άλλους να βγάλουν τα κάστανα απο την φωτιά για την ένταξη στην ΣΣΕ των συναδέλφων απο την πρώην ΕΕΣΣΤΥ. Απο τον Οκτώβριο του 2020 μέχρι και την 30η Δεκέμβρη, το ΣΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν έβγαλε ΟΥΤΕ ΜΙΑ ανακοίνωση για την ΣΣΕ. Είχαν προσφύγει στον ΟΜΕΔ, ενώ είναι άγνωστο το τι συζητούσαν σε ένα Οργανισμό όπου το πλεονέκτημα απέναντι σε ζημιογόνες εταιρείες έχει η εργοδοσία. Είναι γνωστό ότι μετά την διαμεσολάβηση θα ακολουθούσε διαιτησία, η οποία θα έβαζε κάτω τα νούμερα και τα αποτελέσματα θα υπήρχε σοβαρή πιθανότητα να ήταν τραγικά για την εργατική πλευρά. Η επίθεση του ΣΕΠ σε δικηγορικό γραφείο που συνεργάζεται με το Σωματείο των μηχανοδηγών απο το 2010, όχι μόνο ήταν προβοκατόρικη, αλλά για τους γνώστες των πραγμάτων ήταν η απόδειξη της απελπισίας συγκεκριμένων συνδικαλιστών. Για όλα φταίνε οι μηχανοδηγοί, τώρα φταίει και η Νομική τους υποστήριξη μας είπε το ΣΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Αν τολμάνε ας ξαναεπιτεθούν οι αποτυχημένοι συνδικαλιστές με τέτοιο τρόπο σε επαγγελματίες και θα καταλάβουν πόσα απίδια πιάνει ο σάκος. Καταλάβανε και οι ίδιοι θεωρούμε το σοβαρότατο λάθος τους.
Οι νέοι τεχνίτες
Το μεγαλύτερο πρόβλημα οι αποτυχημένοι συνδικαλιστές το έχουν με τους νέους τεχνίτες που πλέον έχουν αρχίσει και καταλαβαίνουν. Κάθε νέος εργαζόμενος στην τεχνική βάση για το 2021 θα λάβει ετησίως αύξηση 1800 Ευρώ στις τακτικές του αποδοχές. Σε κάθε νέο εργαζόμενο με ατομική σύμβαση 800 Ευρώ (αν ήταν τόσα, υπήρχαν και λιγότερα) η αύξηση για το 2021 ανέρχεται σε 13% καθώς ο μισθός του θα διαμορφωθεί ανάλογα με την προϋπηρεσία που έχει και το επικίνδυνο και ανθυγιεινό σε τουλάχιστο 950 ή 1050 Ευρώ (για τους άγαμους). Για τον πρώτο χρόνο υπάρχει το πλαφόν στην αύξηση και το δεύτερο ενδέχεται να δοθεί το υπόλοιπο ποσό. Αναρωτιόμαστε σε ποια άλλη εταιρεία δόθηκαν αυξήσεις εν μέσω κρίσης 13% το μήνα. Επιπλέον οι νέοι τεχνίτες απολαμβάνουν όλα τα προνόμια της Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας και αισθάνονται πλέον εργασιακή ασφάλεια. ΑΝΑΡΩΤΙΟΜΑΣΤΕ Αυτοί που τους έταζαν και τάζουν τα πάντα ΓΙΑΤΙ στην Συλλογική Σύμβαση Εργασίας το 2018 στην πρώην ΕΕΣΣΤΥ δεν τους είχαν βάλει στους όρους της και τους είχαν αφήσει με ατομικές συμβάσεις ή και μπλοκάκια. Αναφερόμαστε στην ΣΣΕ που υπέγραψαν στην πρώην ΕΕΣΣΤΥ οι αποτυχημένοι συνδικαλιστές το καλοκαίρι του 2018. Για ποιο λόγο τότε οι νέοι τεχνίτες δεν είχαν ενταχθεί στους όρους της. Μήπως επειδή κάποιοι δεν ήθελαν για να τους έχουν αιχμαλώτους;
“Οι γιαλαντζί κομμουνιστές” της ΔΕΣΚ Σιδηροδρομκών και οι γραφικοί συνοδοιπόροι τους (ανάλογα τον καιρό)
Θυμηδία σε όλους προκαλούν οι πύρινοι λόγοι των γιαλαντζί κομμουνιστών της ΔΕΣΚ και του διαδικτύου.
- Στις 26 Νοεμβρίου 2018 η ΔΕΣΚ σε ανακοίνωση της ανέφερε για την ΣΣΕ στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ …. “Ταυτόχρονα οι Σ.Σ.Ε. στην ΕΕΣΣΤΥ και στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ που υπογράφθηκαν είναι απόλυτα προσαρμοσμένες στις ανάγκες των εταιρειών για μείωση μισθολογικού κόστους, ανατροπή των εργασιακών δικαιωμάτων την «κατάργηση 5νθημερου, 8ωρου, κ.λ.π. ενώ δεν καλύπτουν όλους τους εργαζόμενους π.χ. μπλοκάκια, μαθητές.”
- Στις 31 Δεκεμβρίου 2020, 2 χρόνια μετά, η ΔΕΣΚ αναφέρει σε ανακοίνωση της για την ΣΣΕ στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ…> Κλέψιμο από τους μισούς σχεδόν εργαζόμενους (όλους της πρώην ΕΕΣΣΤΥ), αυτά που έπρεπε να έπαιρναν το 2020 κατά ¾ τουλάχιστον.
Δηλαδή η ΣΣΕ που το 2018 ήταν προσαρμοσμένη για την μείωση του μισθολογικού κόστους, το 2020 ανακαλύπτουν ότι τους δίνει τα τετραπλάσια απο όσα έπερναν στο Δημόσιο !
Αυτοί είναι οι μεγαλύτεροι παραμυθάδες λοιπόν στον σιδηρόδρομο και αποτελούν χρόνια τώρα το άλλοθι των ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ. Έχουν όμως σοβαρή ευθύνη γιατί και οι ίδιοι επέλεξαν να φύγουν απο την διαπραγμάτευση και να πάνε στον ΟΜΕΔ. Τώρα υπάρχουν αποδείξεις για τον πραγματικό τους ρόλο.
Η αλήθεια που δεν αλλάζει
Υπάρχουν οι παραμυθάδες, υπάρχουν και όσοι τους πιστεύουν. Τώρα όμως δεν υπάρχει δράκος στο παραμύθι. Το ΣΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ είχε την ευκαιρία να διαπραγματευτεί την νέα ΣΣΕ μαζί με τα 2 Σωματεία. Βλέποντας τα νέα δεδομένα στην εταιρεία και την οικονομία στην χώρα, οι συνδικαλιστές του επέλεξαν να δραπετεύσουν. Δεν περίμεναν ότι τελικά τα 2 Σωματεία θα κατάφερναν να υπογράψουν ΣΣΕ. Είχαν επενδύσει στην αποτυχία. Προσέφυγαν στον ΟΜΕΔ για να έχουν άλλοθι για αυτό και δεν ενημέρωσαν κανένα. Τώρα πλέον κυνηγάνε τις εξελίξεις και κατά βάθος χαίρονται που υπεγράφη η ΣΣΕ.
Απο αυτήν την εβομάδα όμως που θα αρχίσουν και οι επίσημες απαντήσεις (σε ΟΛΟΥΣ) θα αρχίσουν να κυνηγάνε και την ουρά τους. Γιατί οι κουτοπονηριές πληρώνονται, όταν υπάρχει έπαρση και αλαζονεία. Καιρός να μάθουν όλοι τι συμβαίνει στον σιδηρόδρομο.