Σοβαρός είναι ο προβληματισμός μας για τις πραγματικές προθέσεις όσων έφτασαν στο σημείο να πλαστογραφούν υπογραφές συναδέλφων μας, σε επιστολή στην οποία διακρίνεται και όνομα Κυβερνητικού συνδικαλιστή. Στην επιστολή που -φέρονται- να υπογράφουν στις 15 Δεκέμβρη 10 μηχανοδηγοί, επιστολή που διακινεί μέσω του επίσημου λογαριασμού της (γραμματεία της) η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών, εκφράζονται ενστάσεις συναδέλφων για δήθεν τοποθετήσεις σε θέσεις ευθύνης, σε “τμήματα” επιτελικά στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών που δεν κοινοποιεί επιστολές παρατάξεων, χτες το βράδυ κοινοποίησε ένα έγγραφο που στέλνουν μηχανοδηγοί στο Σωματείο τους και στην Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, για λόγους που όλοι οι μηχανοδηγοί καταλαβαίνουν. Ένα έγγραφο στο οποίο έχει διαπραχθεί πλαστογραφία. Αυτό διακινεί η Π.Ο.Σ. μέσω του mail της γραμματείας της , ακόμα και αν έσβησαν με blanco την υπογραφή του συναδέλφου που πλαστογράφησαν γνωστά παράκεντρα παραεξουσίας.
Οι μηχανοδηγοί καταλαβαίνουν
- Στην Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών ακόμα δεν μπορούν να αποδεχτούν ότι το Σωματείο των Μηχανοδηγών διατηρεί την συνοχή του, κερδίζει μάχες και έχει γράψει στα κατάστιχα της ιστορίας του την σχέση του με αυτήν την Π.Ο.Σ.
- Δεν μπορούν στην Π.Ο.Σ. να αποδεχτούν ότι δεν κατάφεραν να σπάσουν την ΣΣΕ του 2018 και να πετάξουν το Σωματείο των μηχανοδηγών εκτός της διαπραγμάτευσης στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, δεν μπορούν να αποδεχτούν τον ευτελισμό στον οποίο έχουν οδηγήσει την Π.Ο.Σ. οι ηγέτες της.
- Έχει όμως και πιο χαμηλά για αυτούς. Ας προετοιμάζονται γιατί σύντομα θα διαπιστώσουν οι σιδηροδρομικοί ότι τα συμφέροντα τους εκπροσωπούν πρόσωπα χωρίς καμία ηθική αναστολή. Πρόσωπα που απέστειλαν εμπιστευτικές επιστολές πριν 2 μήνες, οι οποίες παραβιάζουν το Καταστατικό της Ομοσπονδίας. Το στέκι τις έχει στην κατοχή του, η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών όμως τις κρύβει γιατί τα πρόσωπα που την διοικούν έχουν κρυφή ατζέντα που δεν έχει σχέση με τα συμφέροντα των σιδηροδρομικών. (αρ πρωτ 40618 /29.10.2020). Πρόσωπα μεταξύ των οποίων και κάποιοι που έχουν λάβει θέσεις ευθύνης στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ τα τελευταία χρόνια. Η Π.Ο.Σ. διακινεί επιστολές μηχανοδηγών αλλά δεν ενημερώνει για επιστολές της !
Προφανώς και όλοι οι μηχανοδηγοί γνωρίζουν ότι πέραν των 5 tutor (τοποθετήσεις σε θέσεις ευθύνης) που έγιναν πέρυσι τον Φλεβάρη, καμία τοποθέτηση δεν έχει συμβεί σε θέση ευθύνης στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ καιρό τώρα, γεγονός που πιστοποιεί η επιστολή του Σωματείου μας για την κάλυψη κενών θέσεων ευθύνης, επιστολή που δημοσίευσε το στέκι της έλξης.
Άρα ένα βασικό σημείο της επιστολής των 10 συναδέλφων δεν υφίσταται ενώ το Σωματείο μας στην απάντηση του σε αυτούς, τους ανέφερε ότι έχει ήδη ζητήσει απο την ΤΡΑΙΝΟΣΕ να λαμβάνεται υπόψη η προϋπηρεσία για τις θέσεις ευθύνης.
Οι τελευταίες τοποθετήσεις που έγιναν και όχι σε θέσεις ευθύνης, αφορούν την υλοποίηση όρου της ισχύουσας ΣΣΕ στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ που αναφέρει ότι συνάδελφοι με προβλήματα υγείας απασχολούνται σε θέσεις του κλάδου.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ορθότατα, τοποθέτησε 2 συναδέλφους που εμπίπτουν σε αυτήν την διάταξη στο τμήμα κυκλοφορίας σε θέσεις που ήταν κενές (θέσεις που δεν ήταν θέσεις ευθύνης) στην Συγγρού, ενώ μετά την παρέμβαση του Σωματείου μας, με επιστολή που εστάλη στην Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (734 / 07.12.2020 και θέμα την Οργανωτική Δομή) επανήλθε στο τμήμα αυτό συνάδελφος που είχε απομακρυνθεί χωρίς λόγο.
Άρα καμία τοποθέτηση σε θέση ευθύνης δεν συνέβη.
Για αυτές το Σωματείο των μηχανοδηγών έχει ζητήσει να προκηρύσσονται, να αξιολογούνται οι αιτήσεις και κατόπιν να καλύπτονται απο όσους αξιολογούνται ως ικανότεροι.
Και φυσικά το πρόβλημα υγείας που αντιμετωπίζει ένας μηχανοδηγός, μπορεί να συμβεί στον καθένα μας είτε έχει 5 είτε 35 χρόνια υπηρεσίας.
Υποχρέωση μας είναι να καλύπτονται οι συνάδελφοι αυτοί στο ακέραιο ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ απο τα χρόνια υπηρεσίας τους, όπως αναφέρει η ισχύουσα ΣΣΕ.
Η συκοφαντική επίθεση σε βάρος συναδέλφου που αντιμετωπίζει πρόβλημα υγείας εδώ και χρόνια,( εργαζόταν σε θέση που ΈΧΕΙ θέση ευθύνης εδώ και χρόνια -δεν είχαν γίνει οι προαγωγές και δεν το έπερνε- και τοποθετήθηκε πρόσφατα στην Συγγρού σε θέση που ΔΕΝ έχει επίδομα ευθύνης) απο αυτούς που πλαστογράφησαν την υπογραφή μηχανοδηγού σε κείμενο που εστάλη στην Διοίκηση, θα απασχολήσει το Σωματείο μας.
Ωστόσο ήδη έχει ειδοποιηθεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ -μέσω της ΠΕΠΕ- ότι στο κείμενο που εστάλη αρχικά (μετά το…ξαναέστειλαν) έχει εντοπιστεί πλαστογραφία.
Το πως θα αντιμετωπίσει το ζήτημα η εταιρεία είναι θέμα δικό της, όπως και το πως θα το αντιμετωπίσει το Σωματείο μας, είναι θέμα προς συζήτηση τις επόμενες ημέρες. Είναι ζήτημα αρχής και δημοκρατίας.
Το να πλαστογραφούνται υπογραφές μηχανοδηγών απο συγκεκριμένα παράκεντρα που αναζητούν εξουσία εδώ και 17 μήνες, ξεπερνά κάθε όριο, πόσο μάλλον αυτές να αποστέλλονται και στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ!
Και τα γνωστά σε όλους παράκεντρα εξουσίας, φτάσανε στο σημείο να πλαστογραφούν υπογραφές γιατί ήθελαν να δείξουν ότι “τάχα” υπήρξε πρόβλημα.
Κλείνοντας τονίζουμε το εξής (και πάλι) .
Αντιλαμβανόμαστε πλήρως τον καημό όσων στηρίζουν την Κυβέρνηση και δεν μπορούν να ικανοποιήσουν τις ρουσφετολογικές τους δεσμεύσεις. Είχαν μάθει αλλιώς.
Η πλαστογραφία είναι όμως ποινικό αδίκημα.
Το περισσότερο γέλιο, όμως, προκαλεί η τυφλή οργή -εδώ και 17 μήνες- όσων υποστήριζαν επί χρόνια την ιδιωτικοποίηση του σιδηροδρόμου και τώρα βρέθηκαν ανήμποροι να επιβάλλουν τις ρουσφετολογικές διευκολύνσεις τους.
Δεν μπορούμε λοιπόν, να μη χαίρόμαστε που η υποκρισία των δήθεν υποστηρικτών της αγοράς τιμωρείται από την ίδια την λατρεμένη τους “ελεύθερη αγορά”.
Κοινώς, όλα εδώ πληρώνονται!
Υ.Γ. Ακόμα γελάμε με τον Κυβερνητικό συνδικαλιστή- εκπρόσωπο παράταξης στην Π.Ο.Σ. , που ανακαλύπτει στα social media ρήγματα σε παρατάξεις, όταν η δική του έχει τριχοτομηθεί εδώ και 1 μήνα όντας μάλιστα και Κυβερνητική! Ο κόσμος το χει τούμπανο, αλλά τα νέα δεν περνάνε “το αυλάκι”. Μήπως να στείλει ένα mail η Π.Ο.Σ. να τα πληροφορηθεί και αυτός!
Υ.Γ. 2 Όλα αυτά προκαλούν αηδία και μόνο σε κάθε συνάδελφο. Δείχνουν όμως το γιατί είναι ικανοί να κάνουν ορισμένοι. Μέχρι και πλαστογραφία διέπραξαν.