Προτεραιότητα του διευθύνοντος συμβούλου της «Οδικές Συγκοινωνίες Α.Ε.» εν μέσω πανδημίας ήταν η… μαύρη καρέκλα των 900 ευρώ, αντί της τοποθέτησης διαχωριστικών προστασίας για τους οδηγούς των μπλε λεωφορείων.
Ακαριαία, μάθαμε, ήταν η παρέμβαση του Μεγάρου Μαξίμου στο δημοσίευμα της «Εφ.Συν.» για την πρόσληψη στη θέση συμβούλου-ειδικού συνεργάτη του διευθύνοντος συμβούλου Στ. Αγιάσογλου της ΟΣΥ (Οδικές Συγκοινωνίες Α.Ε./μπλε λεωφορεία) πρώην συνεταίρου του. Υστερα από έλεγχο που διενεργήθηκε, η σύμβαση του συνεργάτη λύθηκε… Η θέση όμως δεν έμεινε κενή. Καλύφθηκε αμέσως με την πρόσληψη αυτή τη φορά σαμαρικής συνδικαλίστριας, συνταξιούχου της ΔΑΚΕ.
Η πρόσληψη της ειδικής συνεργάτιδος από τον συνδικαλιστικό χώρο της Ν.Δ. είναι βέβαιο ότι θα προσφέρει στο επιχειρησιακό πλάνο των μπλε λεωφορείων που έχουν αναδειχτεί σε κομβικό εργαλείο για τη μεταφορά και διακίνηση των πολιτών στις συνθήκες του Covid-19, έστω κι αν ο κ. Αγιάσογλου συνεχίζει να μην ασχολείται με την ανάγκη τοποθέτησης ασφαλούς πλαισίου για τους οδηγούς της επιχείρησης, που κάνουν και την πιο δύσκολη δουλειά.
Προκλητική
Φαίνεται ότι η πρόσληψη συνδικαλιστών της παράταξης είναι πιο χρήσιμη ενόψει των συνδικαλιστικών εκλογών του Μαρτίου, πολύ περισσότερο που η επιχείρηση μέσω των διαδικασιών leasing έρχεται πιο κοντά στο όραμα της ιδιωτικοποίησης. Μόνο που αυτή είναι απλώς η συνέχεια πρακτικών που ο διευθύνων ξεκίνησε πολύ νωρίς.
Είναι τουλάχιστον προκλητικό, όταν την ίδια στιγμή που υφυπουργός της παρούσας κυβέρνησης, με ένα πολύ βαρύ χαρτοφυλάκιο -αυτό του ασφαλιστικού και της μετάβασης της επικουρικής σύνταξης στον ιδιωτικό τομέα- όπως αυτό που έχει ο Π. Τσακλόγλου, πραγματοποιεί εσωτερικό διαγωνισμό για να στελεχώσει το γραφείο του και δεν υποκύπτει σε κομματικά ρουσφέτια, ο κ. Αγιάσογλου να προχωρά από την αρχή της πανδημίας σε 12 προσλήψεις από τον κομματικό (ή μήπως τον προσωπικό;) σωλήνα.
H στάση του είναι αξιοσημείωτη ακόμη και για τα δεδομένα διοικήσεων της Ν.Δ. στις δημόσιες επιχειρήσεις των συγκοινωνιών. Την ώρα που η επάρκεια των δρομολογίων και ο συγχρωτισμός του επιβατικού κοινού ήταν στα πρώτα θέματα των δελτίων ειδήσεων, ο ίδιος ήταν απασχολημένος με το πώς θα πετάξει έξω από θέσεις ευθύνης όλους όσοι θεωρούνταν -ακόμη κι αν δεν ήταν- φίλα προσκείμενοι στον ΣΥΡΙΖΑ. Σχεδόν 70 πρόσωπα καρατόμησε από θέσεις ευθύνης.
Πρόσωπα τα οποία στην πλειονότητά τους δεν είχε συναντήσει, δεν τους είχε απευθύνει ούτε μια «καλημέρα», τα ξήλωσε μεμιάς προκειμένου να στελεχώσει τον δικό του κομματικό του στρατό εν μέσω κορύφωσης της πανδημίας. Ανθρωποι ικανοί υποβαθμίστηκαν σε θέσης τμηματάρχη, όταν ακόμη και την προηγούμενη περίοδο διακυβέρνησης από τη Ν.Δ. είχαν σημειωθεί 34 αλλαγές.
Λεφτά… υπάρχουν
Πάντως, οι κακές γλώσσες, των οποίων ακόμη δεν έχουμε πιστοποιήσει την πληροφορία, επιμένουν ότι προσέλαβε ως ειδικό συνεργάτη των λεωφορείων παράγοντα εμπλεκόμενο στο σκάνδαλο του ΚΕΕΛΠΝΟ.
Οσο για τις αμοιβές, λεφτά… υπάρχουν. Και για την αύξηση στα 25.000 ευρώ (από τα 20.000 που προβλέπει ο Δημόσιος Κώδικας) ετησίως αλλά και για την αύξηση από τα 50 στα 400 ευρώ για τη συμμετοχή των μελών του Δ.Σ. στις συνεδριάσεις του. Εκεί όμως που γίνεται πάρτι είναι στα έξοδα για τη βελτίωση των συνθηκών εργασίας και την επίπλωση των γραφείων. Ο Ιούλιος ήταν στην κυριολεξία ο τυχερός μήνας των επιπλοποιών, των κομπιουτεράδων και των πάσης φύσεως εμπόρων στους οποίους έγιναν σπαστές αναθέσεις μικροποσών.
Άλλωστε μια «καρέκλα επισκέπτη μαύρου χρώματος» που αγοράστηκε στις 23 Ιουλίου, αξίας 900 ευρώ (με ΦΠΑ), πάντα προσδίδει κύρος. Σε αντίθεση με την πλέμπα του ΙΚΕΑ όπου μπορείς με τα ίδια λεφτά να φτιάξεις τραπεζαρία. Αν μη τι άλλο, ο ταλαντούχος κ. Αγιάσογλου των μπλε λεωφορείων που αγκομαχούν, έχει στιλ και γούστο. Γιατί η καρέκλα των 900 ευρώ δεν είναι τίποτε μπροστά στις περίπου 100.000 ευρώ που στοίχισαν μικροέπιπλα εν μέσω Covid-19. Δεν γνωρίζουμε αν κι αυτό προβλέπεται στις συστάσεις λοιμωξιολόγων. Ετσι κι αλλιώς, «η φτώχεια θέλει καλοπέραση».