ΤΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ:
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Πλιάτσικο στη δημόσια συγκοινωνία
Να συμμαζέψει τα ασυμμάζευτα επιχειρεί η Ομοσπονδία των εργοδοτών ΚΤΕΛ.
Με έγγραφό της προς όλα τα ΚΤΕΛ η Ομοσπονδία της εργοδοσίας, πληροφορεί ότι μέχρι οριστικής διευθέτησης του θέματος, του ορισμού και της λειτουργίας του Συμβουλίου Εφέσεων, από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, κρίνεται σκόπιμο, οι σχετικές περί του Συμβουλίου αυτού διατάξεις να καταστούν ανενεργές.
Με λίγα λόγια η Ομοσπονδία των εργοδοτών ΚΤΕΛ, ζητάει από τα μέλη της να μην εφαρμόσουν και να καταστήσουν ανενεργές διατάξεις του νέου Κανονισμού Προσωπικού ΚΤΕΛ, τις οποίες η ίδια πρότεινε, και τις οποίες τα ΚΤΕΛ με πρόσφατες αποφάσεις των Γενικών τους Συνελεύσεων μονομερώς επικύρωσαν.
Στο σχέδιο Κανονισμού, το οποίο η Ομοσπονδία των ΚΤΕΛ πρότεινε στα μέλη της, συμπεριλαμβάνεται και η διάταξη η οποία αφορά τη σύνθεση του Δευτεροβάθμιου Πειθαρχικού Συμβουλίου- Συμβουλίου Εφέσεων ως εξής:
“Σύνθεση Συμβουλίου Εφέσεων
Το Συμβούλιο Εφέσεων αποτελείται από τα εξής μέλη:
α. Τον Προϊστάμενο της οικείας υπηρεσίας Μεταφορών & Επικοινωνιών, που έχει έδρα η εταιρία, ως Πρόεδρο, αναπληρούμενο, σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος, από το νόμιμο αναπληρωτή του.
β. Τον Προϊστάμενο της οικείας Επιθεώρησης Εργασίας που έχει έδρα η εταιρία, αναπληρούμενο, σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος, από τον νόμιμο αναπληρωτή του.
γ. …………………………………………………………………………………………………………
Όπως βλέπουμε, οι μέτοχοι των ιδιωτικών επιχειρήσεων ΚΤΕΛ κατόπιν “ωρίμου σκέψεως” αποφάσισαν και νομοθέτησαν την υποχρεωτική παρουσία και συμμετοχή δημοσίων υπαλλήλων ως μελών του Συμβουλίου Εφέσεων, του Προϊσταμένου της οικείας υπηρεσίας Μεταφορών και Επικοινωνιών ως προέδρου και του Προϊσταμένου της οικείας Επιθεώρησης Εργασίας.
Ως κράτος εν κράτει, οι μέτοχοι των ΚΤΕΛ πλέον νομοθετούν, δίνουν εντολές και επιτάσσουν τους δημόσιους υπαλλήλους σε συγκεκριμένη διαδικασία, την οποία οι ίδιοι θέσπισαν.
Η προχειρότητα με την οποία τα ΚΤΕΛ αντιμετωπίζουν τα ζητήματα της συγκοινωνίας, το μένος και η βιασύνη τους να κατασπαράξουν τους εργαζόμενους, να επιβάλουν τους όρους τους στην πολιτεία, και να ανατρέψουν νομοθεσία και νομολογία προς ίδιον όφελος, τους ωθεί σε ανόητες πρακτικές των οποίων η μακροημέρευση αμφισβητείται.
Η κυβέρνηση και το Υπουργείο Μεταφορών, στο οποίο τα ΚΤΕΛ έχουν προστρέξει να δώσει λύση στο αδιέξοδο που οι ίδιοι κατασκεύασαν, παρακολουθούν αμέτοχοι, απαθείς και ανέχονται το πλιάτσικο που επιχειρείται κατά της δημόσιας συγκοινωνίας.
Επανειλημμένα έχουμε τονίσει ότι η κατάργηση με πρωτοβουλία της κυβέρνησης και της εργοδοσίας, του Προεδρικού Διατάγματος 246/2006 (Γενικός Κανονισμός Προσωπικού ΚΤΕΛ), η απεμπόληση της υποχρέωσης της πολιτείας προάσπισης του δημόσιου συμφέροντος, η κατάρρευση του προϋπάρχοντος θεσμικού πλαισίου και η ανάθεση κατάρτισης των κανόνων για την ασφάλεια της δημόσιας συγκοινωνίας, άκουσον άκουσον, στους ιδιώτες επιχειρηματίες ΚΤΕΛ, θα έχει απροσμέτρητες αρνητικές επιπτώσεις στην οργάνωση τη λειτουργία και την ασφάλεια της δημόσιας συγκοινωνίας.
Δεν έχουμε εισακουστεί με αποτέλεσμα “τα μαργαριτάρια” τα οποία τα ΚΤΕΛ έχουν θεσπίσει και επιβάλει να είναι πολλά.
Όλα στην ώρα τους.
Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον όμως αναμένουμε τις πρωτοβουλίες και τη θέση του Υπουργείου Μεταφορών για το συγκεκριμένο ζήτημα!
ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΤΥΠΟΥ