Πλήρης η πολιτική απαξίωση και η κοινωνική απομόνωση της Υπουργού Παιδείας που αποφάσισε να φέρει στη Βουλή ένα προκάτ νομοσχέδιο για την ιδιωτική εκπαίδευση που ετοίμασαν γι΄αυτήν οι σπόνσορες της κυβέρνησης εκπρόσωποι των σχολαρχών. Παρά τα επικοινωνιακά τρικ, τον προσχηματικό διάλογο, τα αδιανόητα ψεύδη και τις παρερμηνείες με τις οποίες ταΐζει τα φίλια ΜΜΕ, ήδη δεκάδες φορείς (κόμματα, συνδικαλιστικές οργανώσεις, κοινωνικοί φορείς) και χιλιάδες πολίτες στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης αποδοκιμάζουν με έντονο τρόπο την κατάθεση του κατάπτυστου αυτού νομοσχεδίου. Μιας καθ’ υπαγόρευση νομοθετικής εντολής που ισοπεδώνει το ρυθμιστικό πλαίσιο για την ιδιωτική εκπαίδευση βάσει ευρωπαϊκού δικαίου, διαλύει τη φυσιογνωμία του ιδιωτικού σχολείου ως παρόχου κοινωνικού αγαθού, κονιορτοποιεί κάθε ίχνος εργασιακού και ανθρώπινου δικαιώματος των εκπαιδευτικών, ανοίγει διάπλατα τις πόρτες της αδήλωτης εργασίας και φοροδιαφυγής και θέτει ζήτημα νομιμότητας των εκδιδόμενων τίτλων σπουδών. Είναι σημαντικό να τονιστεί ότι αρνητική θέση για το νομοσχέδιο πήραν η ΔΑΚΕ Ιδιωτικού Τομέα και η ΔΑΚΕ Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών, αποδεικνύοντας ότι η κ. Κεραμέως είναι απαξιωμένη ακόμη και στο δικό της πολιτικό-ιδεολογικό χώρο.
Μεταξύ των φορέων της κοινωνίας που τοποθετήθηκαν δημόσια κατά του νομοσχεδίου συγκαταλέγονται:
Στη φωνή των οργανωμένων φορέων πρέπει να προστεθεί και η συνολική αποδοκιμασία των πολιτών στη δημόσια διαβούλευση του νομοσχεδίου Κεραμέως. 8 στους 10 πολίτες τοποθετήθηκαν αρνητικά με σχόλιά τους στο open.gov για τις διατάξεις του, σύμφωνα με την έρευνα του κλαδικού μας Ινστιτούτου.
Μόνοι υπερασπιστές της Υπουργού Ν. Κεραμέως οι εκπρόσωποι των σχολαρχών που άλλωστε χρηματοδοτούν το κόμμα της και ο απίθανος Σύλλογος χειροκροτητών γονέων που εμφανίζεται όποτε τον καλούν ιδιοκτήτες και ΝΔ (2 φορές όλες κι όλες τα τελευταία 5 χρόνια) και που …ψάχνει υπογραφές και …Συλλόγους για να αποδείξει τη …γνησιότητά του. Οι συγκρίσεις είναι συντριπτικές.
Ας γνωρίζει η κ. Κεραμέως ότι με την κοινωνία να συντάσσεται συντριπτικά εναντίον του εκτρώματος που φέρνει προς ψήφιση, αυτό το νομοθέτημα θα είναι βραχύβιο. Δεν θα είναι όμως βραχύβιο το αρνητικό πολιτικό αποτύπωμα που αφήνει στο χώρο της Παιδείας και στη μνήμη του συνόλου της εκπαιδευτικής κοινότητας και της κοινωνίας. Είχε τη δυνατότητα να κάνει θετικές παρεμβάσεις στην ιδιωτική εκπαίδευση, προτίμησε να εξυπηρετήσει συμφέροντα. Ο καθένας κρίνεται από τις επιλογές του.